Halva tiden!

igår så hade vi gått halva tiden :D..känns så skönt att ha kommit hit iaf även om det känns som det är låååång tid kvar. har så mkt att skriva egentligen men har inte ork,när jag kommer hem från jobbet vill jag bara lägga mig och titta på tv.n,/sova.
Idag har jag jobbat och mått så fruktansvärt dåligt, illamåendet har inte gett med sig idag och det tar på alla mina krafter. Nu ska vi ta magbild sen ska jag lägga mig i sängen och bara njuta av att få sova..


Skriver mer om ngn dag.

Kommentarer
Postat av: Martina

Tar ni magbilder varje vecka?! :) Sånt är så kul o se sen!!!



Hoppas du mår bättre snart.

2008-09-09 @ 23:17:54
Postat av: Daniel

Hej!

Nu fungerar ju interpunktionen mkt bättre!

You go girl!

2008-09-11 @ 21:20:44
URL: http://mogge88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0