dålig på att uppdatera :p

helloj,, nu har jag precis haft lite skönthetssalong här hemma..så skönt att pyssla om sig lite och gud va fräsch jag känner mig :D.. idag  har jag haft mormor,moster och mamma på besök kul att ha några här hemma gör en gångs skull sen har daniel och jag varit ute på slottsbacken och köpt lite nya handdukar som båda tyckte om. gråa blev det :D..kände att va behövde få in lite färg på toaletten då allt vi har där just nu är vitt..

efter det åkte vi hem en snabbis till daniels föräldrar där daniel klippte sig lite snabbt sedan bar det av till coop. spelade på joker så nu är det bara turen som avgör om man vinner ngt, men varför skulle jag ha tur?!..haha..

nu ska jag äta lite sen börjar det en film kl 9 på 3an som vi ska titta på om daniel kan dra sig från datorn :p..nej men ska försöka skriva lite imorgon med, ha det bra hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0