Tråkigt..

idag har varit en mkt blandad dag..tråkigt men sant så fick jag tvätta på förmiddagen...åh så drygt..hatar att vara där nere själv också..fjantig ja jo men sån är jag :P..

sen har jag gått på stan med daniel idag...det var han som skulle shoppa och inte jag..och så blev det också :D...lycklig haha eftersom att det inte är vanligt att jag inte handlar..

sen åkte vi till rödeby..där fanns det poliser och massa vid skolan för att hålla koll på alla ungdomarna nu efter allt sorligt som har hänt.. känns som det är det som alla just nu snackar om hörde till och med folk som stog på stan och pratade om det..känns konstigt att ngt sånt händer här nere i karlskrona och speciellt i fjant rödeby..visst där finns gäng,men då finns det andra ställen man kunde tänka sig att det kunde hända på innan..

Man sitter och tänker på killens föräldrar,,tänk att få ett samtal mitt i natten att din son är död..va fan tänker man då?!..detta är verkligen hemskt...

nej nu ska jag koka te och bara sätta mig och mysa..ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0