Alldeles för dålig uppdatering!

jag har  harft blogg torka och inte alls velat blogga..hade juh inte hänt så mkt så hoppade över några dagar :P..

I lördags så var vi på kalas för min mormor hade fyllt år :D..åh så gott med god mat. mums..sen på kvällen för en gångs skull så bestämmde jag mig för att gå ut tänka sig att jag faktiskt gjorde det med :p..kvällen började vi här hemma hos mig jag, emmelie (lillasyster), Sandra (jobbarkompis),och linda som också är jobbar kompis.Hade sjukt trevligt :D..vi var kvar här ganska länge eftersom att linda jobbade till nio och sandra skulle fixa massa..så emmelie och jag började själva :P..image17
Linda,jag, emmelie ( hon är som hon är :P )..och sandra

Söndagen spenderade jag och molly inne hos mamma och pappa som vanligt snyltade vi mat :P..som jag alltid får påpekat hah..sen åkte vi hem och tog det lungt tills daniel kom hem då hade han varit borta hela dagen som vanligt..

Var iaf en helt perfekt helg :D..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0