Telenor!

Glömde skriva igår att jag är irriterad på telenor!..orkar inte gå in på alla detaljer men som sagt förra månaden betalade jag in 765 kr *2 så jag ringde in och fixade så det skulle bli till godo men vad killen som jag snackade inte sa, var att jag skulle ringa varje gång jag fick en faktura och be dom dra dom pengarna från till godo kassa! så igår när jag kollade då hade självklart dom dragit nya pengar från denna månaden igen!! så ringde upp och sa att jag ville ha tillbaka mina 765kr men visst det kunde jag men då får jag vänta då dom bara skickar tillbaka pengar  på tisdagar! alltså om en vecka!! fan va sur man blir.

var bara tvungen att skriva av mig om min lilla händelse.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller med dig. funderar på att byta tele bolag
telenor är bara för mycket. Se när Emmelie fick
vänta nästan 5 månader på sin inlämnade telefon.

Mamma

2007-11-07 @ 16:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0