Kommentar

sitter just nu inne hos mamma och pappa..yar det lungt som vanligt..ska snart få mat här igen (som typ alltid) haha, roligare och godare att äta här än ensam hemma,,

Igår fick jag en kommentar som stör mig! ..det var att mitt jobb inte var ett drömjobb men döh det vet jag men hur lätt är det att få ett jobb?! sitt drömjobb när man är 20 år!? speciellt inte när man inte vet vad man ska bli..men det är inte ngt jag känner press på..jag trivs och tjänar pengar så varför inte.

Kan tyvärr itne lägga in en bild just nu det inte finns några bra + att det bara är tjejer eftersom att jag sitter på min brors dator.

Kommentarer
Postat av: Linda

vad var det för pucko som gav den kommentaren.. be honom eller henne skaffa sig ett eget liv.. du försörjer dig och kan göra saker för du har en egen ekonomi de e ju strongt 20 år gammal! Kram

2007-11-07 @ 15:10:24
URL: http://lindaheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0