Kärlek det är du!

Sitter och lyssnar på en bra låt om och om igen och gud va kär jag blir.Fast det är jag redan,men när jag lyssnar på låten så bara ryser jag till i hela kroppen och bara känner mig lycklig :D..Jag har ett riktigt förhållande som har hållt i fem år har varit förlovad sen 28/4-07 Jag litar just nu fullt ut på daniel, har juh tyvärr inte alltid gjort det, daniel och jag har har haft det upp och ner men så är det i förhållanden dom ska inte alltid va bra hela  tiden för då funkar det inte,man ska kunna ytra sig utan att den andra personen  blir helt rasande, för man tycker inte lika hela tiden och det är bra :D.. Just nu tar vi vara på varandra och känner varandra hur bra som helst,jag är glad över att få ha han som min pojkvän/sambo/ bästa kompis för det är just det han är.. Jag älskar dig



                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0