Imorgon så

åh äntligen kan man få sätta sig ner och ta det lungt och njuta av tystnaden! Har jobbat mellan 7-4 idag så gick hemifrån när det var mörkt och åkte hem när det var mörkt har alltså inte fått ngt solljus idag..så känner mig verkligen helt borta. Var faktsikt rätt kul på jobbet idag roliga människor och ganska roliga skämt för en gångs skull :p.

Imorgon kommer med bli en rolig dag (förutom städa) dagen börjar med att jag måste städa sen ska jag och molly till vetrinären där stygnen ska bort och också tratten :D åh som vi har längtat. stakkarn just nu luktar hon som en jag vet inte vad..hon har juh inte kunnat tvätta sig..så imon ska vi också duscha henne för att hjälpa henne på traven :p..

eftermiddagen måste spenderas på stan då vi ska köpa pressent till pappa fördelsedags+ farsdags pressent..vad ska man köpa?!

Nu ska jag duscha sen ska daniel och jag kolla på prison break *me love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0