dagen-,

åh äntligen har jag haft tid att sätta mig ner och ta det lungt läsa alla bloggar jag följer :p
 skönt..just nu är jag helt borta har juh jobbat mellan 8-4 sen direkt efter det åkte vi hem rakade benen för er som vill veta sen lämnade molly en stund hos mamma & pappa så kanske vi får  sova idag. sen åkte vi och badade och gud va skönt det var :D.. var där i två timmar helt perfekt avkoppling  efter en dag som denna..åkte sen och handlade lite och hämtade molly  sen nu sitter jag här och känner att jag verkligen måste gå och duscha igen fick inte bort allt klor  från kroppen tyvärr efter det väntar SÄNGEN :D..som jag har längtat haha-

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

Jodå . Jag är okej. Hur är det med dig ?
:) :) ha en bra kväll , / Emeeeeeeeeelie-M

2007-11-24 @ 22:06:33
URL: http://www.realemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0