busig katt

jaha självklart fick man vakna tidigt...man kan tro att jag har ett barn så många gånger som man blir väckt och är tvungen att gå upp,nu ligger det iaf jord i vardagsrummet,köket och i sovrummet så ni vet juh vad jag ska göra den närmsta timmen :p..

igår var vi hemma hos daniels mormor och morfar där det kommer en och klipper alla (utom mig) så där spenderade vi hela "vår" tid tillsammans..

Idag blir det till att fixa lite här hemma sen ska jag åka med mamma och pappa och kolla runt lite + att jag ska få en  spegel som mamma köpte till min lillebror förra  veckan men som han inte ville ha :p..så då får jag den
image23 Såhär ser det ungefär ut just nu bara att det är en större katt! med tratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0